Vårkänslor !

Min dag började med solens varma, härliga strålar och med en ljuvlig fågelkör. Att det är vår märker man tydligt... Älskar verkligen ljuset och naturen nu när allt börjar spira och gro. Moder Jord förser mig med underbara gåvor och jag njuter av att återigen kunna få ta del av dessa. Energierna som flödar överallt gör mig fylld till bredden
och det riktigt spritter i min kropp. TACKSAMHET är dagen nyckelord!

539484-11

Njut av det Du gör.

Om Du hittar några få vänner som också njuter av det, är det bra.

Om det inte finns några får Du njuta av det ensam.

Det räcker med att Du njuter av det.

Om Du känner dig tillfredställd av det är det nog.


Osho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0