Återupplivning...






Medvetenhet

Efter lång tid i medvetslöst tillstånd öppnar sig sinnet igen...

Det är dax att börja bli medveten om verkligheten igen!

Vad är då min verklighet?

Finner att min innersta sanning får leda mig framåt och visa vägen.
Att hitta tillbaka till tryggheten ger tillit och insikt.
Erfarenheter och lärdom stärker mig inför framtiden.
Behöver inte kämpa för att få finnas till eller inneha rätten till en åsikt.


Min verklighet:

ett liv

vi väljer själva genom medvetet val hur det blir

en fysisk kropp

vi väljer själva genom medvetet val hur vi vårdar vår kropp
  
 en uppgift

vi väljer själva genom medvetet val vilka uppgifter vi vill ha

en plats

vi väljer själva genom medvetet val var vi ska befinna oss

en del i helheten

vi väljer själva genom medvetet val att se det holistiska perspektivet




Se möjligheterna istället för begränsningarna så öppnas sinnet och valet blir enklare!
 
 

Kärlek - Tillit - Tacksamhet


  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0