ÅTERVÄNDA

 
Så är nu tiden inne för ett återvändande...
 
Bittelittes Blogg
måste få vakna upp ur sin slummer! 
 
Livet har varit på villovägar, 
alldeles för påtagligt och smärtsamt. 
Det har pågått i glädje och sorg,
åren har vandrat med sitt innehåll.
Erfarenheter på gott och ont,
vissa har man kunnat vara utan medans andra
har blivit värdefull kunskap som använts vid behov. 
Livet har varit fyllt av liv. 
Livet har varit fyllt med död. 
Livet har varit uppochner. 
Tiden från mig har lagts där den behövts, 
vid sidan av mina nära och kära. 
Familjen går alltid först och värderas högst. 
Förändringar svåra att uthärda har övervunnits,
 
insikten att värdefull vänskap består har infunnit sig, 
smärtan uthärdas ännu med ren överlevnadsinstinkt. 
Tillit, Kärlek, Tacksamhet 
mina starkaste ledord
 bär min sorg och saknad, 
lyfter mig till fina ljusa tankar. 
Livet som varit kommer ej åter men
minnen ristade i hjärtat finns för evigt bevarade.
Livet pågår fortfarande med okänt innehåll...
Här och Nu
Låter så orden till inläggen komma, 
utan krav när det känns rätt i tid. 
 
Känner glädje över att vara tillbaka i etern 😍
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0