Tålamod...

Nu var det länge sedan jag satt vid datorn och sände ut mina funderingar...

Vad beror det på? - Jo, jag har gjort annat som var mer nödvändigt!
 
Tålamod är min senaste månads största utmaning och det har varit rätt så jobbigt när både den
universiella tilliten och den Gudomliga kärleken fått sig en knäck. 
Att landa, vara närvarande i en svår situation där man inget kan styra utan bara finnas till hands, 
det är litegrann som att kliva ur sig själv och se över situationen med andra ögon.
Stannar Ni någon gång upp för att värdera det som bör ha prioritet ett?
Är Jag nummer ett eller finns det något annat som har förtur?
För mig har Jaget inte en självklar förstaplats.....
- det betyder inte att jag ser mig själv som mindre värdefull!

None

ÄLSKA SÅ SOM DU VILL BLI ÄLSKAD!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0