Vänskap

TILLIT - får den som följer min blogg ha....
Det beror på att jag följer min känsla av att fånga stunden och när det är dax att blogga så
dyker något ur mitt innersta upp här hos Er.

Idag handlar min text om VÄNSKAP!

Den kan se ut på många sätt och ha olika betydelse.....
Familjens medlemmar har en speciell vänskap mellan sig, en vänskap som består av djup, ren KÄRLEK.
Band man väver ihop från tidigt stadium och behåller hela livet.
Vad som än händer så finns man där tillhands!
Mina övriga vänner är noga utvalda och dem värnar jag om. Dessa är personer som jag trivs med och mår bra av.
Ni vet vilka Ni är och vilken betydelse Ni har för mig, bekräftelse om vänskap behövs inte heller mellan oss.
Vi bara uppgraderar förhållandet mellan oss lite nu och då. 
Vänskap som håller i sig i vått och torrt under diverse prövningar.

Alla Ni vänner har var och en, erat eget rum i mitt hjärta! 

TACK för att Ni finns och gör mitt liv underbart... 


539484-14

ATT VARA OLIKA GER MÖJLIGHETER!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0