Ödet

Tror Ni att saker händer av en slump?  - Det gör inte jag...

Jag tror vi möter de människor som behövs för vår utveckling och
situationer uppstår för att vi ska få insikter mot vårt växande.
Varje individ och organism är viktig i helheten!
Det gäller att "synka" med varandra och läsa av vad som tar en framåt istället för att se fienden i allt.

Senaste tiden har väldigt intressanta personer kommit i min väg och jag förstår att vi ska byta
erfarenheter med varandra. Det gäller att dela med sig samtidigt som man tar för sig....
(För mig som är nyfiken på livet bubblar det inombords och själen har fått glädjefnatt.)
Mycket spännande tid framöver!


None


KÄRLEK  -  TILLIT  -  TACKSAMHET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0