Ljuset...



ger mig som alltid ny, ren och härlig energi!

Upplevelser avlöser varandra hela tiden för att stärka och lyfta mig framåt.

 - Månens lockande sken  - Stjärnor på klar himmel - Reflexer i gnistrande vit snö - Solens första strålar en tidig morgon -
- Eldens sprakande flammor - Nattlampan över en god bok - Vänner som lyser upp tillvaron -
- Stearinljusets fladdrande sken vid frukosten - Lysande kommentarer av någon som känner mig in på skinnet -
- Ljuset som blixtrar förbi i barnens ögon när man busar - Kärleksglimten i ögat hos min man -

Vad mer kan man begära i tillvaron?

Tacksamheten över att få dela dessa ögonblick är enorm och jag kan inte med ord beskriva känslan.
Att njuta av varje tillfälle i mig själv och med min omgivning, det är livet!

  Men ändå . . . trots att jag är till bredden fylld av tacksamhet så saknar jag två underbara ingredienser av ljuset,
men jag vet att de snart kommer till mig med råge, om si så där fyra månader!

Å det är ju inge fel i att ha framtidstro och längta efter något fantastiskt . . .

- Morgondaggens droppar som blänker i gräset - och - Solnedgångens skimmer över sjöns vatten -

KÄRLEK - TILLIT - TACKSAMHET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0